Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 28 December 2011

ina: saya sayangkan awak..
ayie: saya pun..
ina: tapi kenapa awak pilih dia dan bukan saya?
ayie: mungkin takda jodoh antara kita..
ina: atau awak memang sengaja mempermainkan saya?
ayie: saya tiada niat begitu..
ina: awak tipu!!!
ayie: sesungguhnya awak cinta pertama saya..saya tak tipu..
ina: kalau betul..kenapa jadi begini?
ayie: saya pun tak tahu nak terangkan bagaimana..maafkan saya..
ina: awak pergilah..
ayie: saya harap awak tak benci saya..
ina: sekarang saya memang tak benci awak..tapi saya tak tahu kekuatan hati
saya..
ayie: andai satu hari nanti saya ingin kembali pada awak..sudikah awak terima
saya?
ina: lebih baik jangan..mungkin pada masa itu saya akan bunuh awak..
ayie: errr......

No comments: