Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 17 November 2011

IkhLaS Ke X???????


ikhlas ke dia dengan kamu? kekadang lelaki ni bercinta just untuk tunjuk or test market dieorang..ye la, siapa tak bangga bila ade awek lawa..lagi-lagi letak in relationship with kat facebook..fuhhh..awek budak ni lawa arr..
pada pendapat aku, seseorang yang ikhlas korang dapat tengok bukan dari sms bunga2 tuh!

firstly, dari cara dia mencintai, bezanya dia tak kan nak menggedik-gedik dengan korang depan kawan-kawan dia..bagi dia, cukuplah kekasihnya saja yang tahu cinta dia pada korang..Sesetengah orang la kan, aku tak paham kenapa dieorang nak tunjuk mesra kat orang lain..orang lain pon ade couple gak ..yang tambah aku bingit bila wall most recent aku tu terpampang ayat-ayat bangang yang tak terniat sikit pon aku nak amik tahu macam

''muncet''

''mucuk!''

yang cukup aku tak boleh handle dieorang main wall to wall..aku pon tak paham ,mungkin dieorang tak nampak tempat IM atau comment..cam gampang..jenis2 couple macam ni aku dah ulas kat entry sini..


secondly, mostly he will appreciate you..dan bukan buat korang macam hak milik dia..jangan jadi bodoh bila dia buat korang macam barang, yang korang pergi lah ikut memngkhinzir buta..

dia juga tak kan belai korang dengan barang-barang mahal semata nak jaga awek dia..keikhlasan cukup datang dari hati yang tulus..kekadang aku tak faham, kenapa ada lelaki yang sanggup habis duit kat perempuan..ye r, bukannya kedekut tapi kalau dah sampai tahap pokai ape kejadah, jangan terkejut kalau korang jumpe kes sampai bankrupt..tu namenye otak letak kat tapak kaki..bangang

and mostly ,lelaki yang usha korang pon cara dia lain..dia tak kan usha saje-saje ,maen-maen, or play-play semata-mata..dia akan usha seikhlas hati kerana cinta ..kekadang mengusha ni bukan susah pon..percaya tak kekadang just memain je pon dah dapat..ape tah lagi tengah-tengah mesej pastu baru dapat tahu yang korang tengah ade problem dengan bf..dia pon jadilah listener yang setia..tup tup koran tangkap cintan dengan dia..dia pon serba salah nak terima ke tak nak sedangkan hati tak meminta..tapi dah awek offer, lagi2 yang cantik, kalau aku pon tak tolak ..hahaha

apapon, cara paling macho untuk laki ialah dia tak kan senang nak puji korang lawa kot..
what?! wtf punya bf!
terpulang la korang nak cakap apa kan? tapi bagi aku something tak kan nampak special kalau di sebut selalu..
''awak nampak cantik''
ucapkan bila korang rasa dalam keadaan paling DAMNED sekali..
apa perasaan korang, mesti dalam keadaan yang cam syial tu korang akan tersenyum kecil..
coz, tu ayat yang ikhlas di hati walau bukan di mulut..maksudnya dia just nak orang yang dia sayang senyum..

----------------------

yang penting..
doubt your boyfriend kalau

''sayang! nape mekap serabai ni, malu la kat kawan I! ''

''lawa tak makwe aku? lawa an? ehehe''

''bebyy....kan I dah cakap depan kawan-kawan I jangan pakai old fashion k?''

''sayang, assignment I tak siap lagi la, sayang buatkan k? buat sampai dapat A macam last week''

''SAYANG, member-member I yang lain semua pakai i phone, you mintakkan kat daddy you boleh?''

bukannya susah pon nak detect si dia ikhlas ke tak ..cuma perasaan OVER SAYANG korang je yang poyo
-----------------------

MENCINTAINYA

tak mudah untuk cari seseorang yang ikhlas dalam hubungan percintaan..even korang tanye diri sendiri, adakah korang jujur?
adakah dalam hati korang, korang tak ragu-ragu memilih dia?
atau EX korang masih dalam harapan supaya kembali??
atau korang just harap die mengubat luka di hati?

No comments: